Opbrengst Benefiet toernooi

Afgelopen vrijdag was er bij VV Actief een benefiet toernooi t.b.v. Giro 555 – Aardbeving Syrië en Turkije. Voor kinderen van 6 tot 12 jaar.
Leden, vriendjes-vriendinnetjes en kinderen woonachtig in het AZC waren van harte welkom om deel te nemen.
Tegen een inschrijfbedrag van 1,= Euro of zoveel meer als je wenste te doneren. Er deden maar liefst meer dan 140 kinderen aan mee.

De kinderen werden verrast door Groby, de mascotte van Fc Groningen. Er was een springkussen beschikbaar gesteld door het AZC. Medailles voor alle kinderen door het Jeugd Sport & Cultuur Fonds. Van Fc Groningen zijn 9 “word groter ballen” (overgenomen door een weldoener die de opbrengst heeft gedoneerd) verloot onder de deelnemende kinderen. Koffie en thee werd aangeboden tijdens het toernooi door een andere weldoener. In de kantine waren ook heerlijke eigengemaakte en beschikbaar gestelde bak creaties koop. Verlotingen van items van Sportrade (lidmaatschap voor 3 maanden met extra’s) en van Sport Tynaarlo (een klim clinic in Vries). EHBO Eelde was belangeloos aanwezig & heeft ook een heel hartverwarmende donatie gegeven. In een heel korte tijd hebben wij dit met elkaar kunnen organiseren. De opbrengst was maar liefst 2622,70 Euro!!

Het was een evenement vol activiteit, vol geluid. Wij werden ook wel stil van al die hartverwarmende (re)acties.
Alle deelnemers, belangstellenden, partners en de ruim 30 vrijwilligers op de dag zelf, BEDANKT! Wat een verbinding.

Ben je benieuwd naar een weergave van het toernooi? Neem dan een kijkje op Instagram of Facebook.

#SamenzijnwijVVActief!

Jeugdcommissie