Corona maatregelen

CORONA MAATREGELEN

Corona maatregelen algemeen:
Uiteraard houden wij ons allen aan de Corona maatregelen en de richtlijnen van het RIVM. Denk als ouders-verzorgers-belangstellenden alstublieft aan de 1,5 meter. Het spreekt voor zich, dat je met klachten niet naar het veld komt. De KNVB heeft voor spelers, trainers, ouders, bestuurders etc. ook Corona protocollen beschikbaar gesteld. Deze kun je zelf inzien via: https://www.knvb.nl/themas/coronavirus/protocollen.

Kantine:
De kantine is ingericht volgens de geldende richtlijnen. We zorgen er met elkaar voor, dat we rekening houden met de looplijnen en het bewaren van de afstanden. Binnen zijn er beperkte zitplaatsen. We hebben buiten extra zitplaatsen gerealiseerd.

We vragen je om contactloos (in elk geval met pas) te betalen.

Kleedkamers:
Indien er gebruik gemaakt moet worden van de kleedkamers, dan is bij onze gastvrouw/-heer een sleutel te halen van de betreffende kleedkamer. Tevens ontvang je desinfecterende spray. Graag voor en na gebruik van de kleedkamer deze veeg-schoon en gedesinfecteerd achter te laten voor het volgende team. Voor de (senioren) elftallen geldt, dat elk team 2 kleedkamers toegewezen krijgt, i.v.m. de 1,5 meter. Dit heeft ook gevolgen voor de team-besprekingen. Wij mogen helaas niet met een heel team in 1 kleedkamer besprekingen houden. Voor de spelers in de JO19 teams die 18 jaar of ouder zijn geldt ook dat de 1,5 meter in acht moet worden genomen.

Uitwedstrijden:
Wij adviseren iedereen om omgekleed te komen. Wij hebben geen zicht op de ruimten die andere clubs beschikbaar hebben voor de aanwezige gasten. Voor uitwedstrijden zijn wij gewend om met elkaar mee te rijden in de auto. I.v.m. Corona adviseren we een ieder vanaf 13 jaar en ouder zich te voorzien van een mondkapje en de richtlijnen van het RIVM te volgen.

Corona toezichthouder:
Onze gastheer of -vrouw is te herkennen aan het oranje hesje. Bij vragen en/of opmerkingen kun je bij hem/haar terecht. De Corona Coördinatoren van de vereniging zijn Niek de Nekker (voor senioren) of Josefien Stenvers voor junioren en algemene zaken (06-51225634).

Samen zijn wij VV Actief!

Laatst aangepast op 24 augustus 2020
Technische Commissie