Vacature Technische Commissie (TC) voor de mini’s en Jeugd onder 9

Zoals jullie weten kan onze voetbalvereniging uitsluitend bestaan vanwege de inzet van vrijwilligers. Op dit moment hebben we twee vacatures bij de jongste jeugd:

• Leeftijdscoördinator mini’s (4, 5- jarigen) en de Jeugd onder 7/JO7 (6-jarigen):
    • Het welkom heten van de nieuwe leden en ouders.
    • Het faciliteren en het coördineren van de 4x4-wedstrijdjes in de regio. Het indelen van de JO7-team voor de wedstrijdjes in de regio/KNVB-competitie (samen met leiders/trainers en de overige TC-leden).
  • Leeftijdscoördinator JO9
    • Het faciliteren en coördineren van de JO9 teams.
    • Het maken van de indeling voor het nieuwe seizoen (samen met leiders/trainers en de overige TC-leden).

We vinden het belangrijk dat nieuwe leden en hun ouders/verzorgers zich welkom voelen bij Actief en dat zij wegwijs gemaakt worden binnen de vereniging.

Er zijn op dit moment zoveel aanmeldingen dat we extra hulp nodig hebben om alles goed te regelen en om de jonge spelers de juiste aandacht te kunnen geven.

Heb je interesse in een van de vacatures, of wil je meer informatie, stuur dan een mailtje naar .

Namens de TC van VV-Actief

Rudy Hoving