Vanaf 1 juni Amstel bier

Sjoerd van der Wal (Heineken) en Jan Hovenkamp ondertekenen de overeenkomst Sjoerd van der Wal (Heineken) en Jan Hovenkamp ondertekenen de overeenkomst

Afgelopen maanden is er op allerlei manieren naar de uitbating van de kantine gekeken met in ons achterhoofd wat de rol van de kantine is binnen de vereniging. Een aantal verandering zijn ondertussen doorgevoerd wat heeft geleid tot een pilot met een vaste kantinebezetting. Daarnaast is er gekeken naar het verlagen van kosten op de inkoop en de wensen van onze leden en bezoekers.

Naast de overgang naar Sligro als groothandel is gekozen voor Amstel/Heineken voor de afname van het bier. In samenwerking met buurvereniging VAKO hebben we een contract afgesloten waar geen nadelige verplichtingen aan zitten, maar waardoor we wel substantieel kunnen besparen en een biertje kunnen aanbieden dat goed ligt bij onze leden. Een mooie samenwerking  die voor alle partijen een prachtige stap is.

In de week van 28 mei wordt de kantine aangepast aan het Amstel merk en worden de installaties aangepast. In deze week kun je dan genieten van een Amsterdammer of fluitje.

Naast het alcoholische bier bieden we (af en toe) ook een speciaal biertje aan en heeft ons assortiment non-alcoholische varianten.

Met de gemaakte keuzes zorgen we voor een mooie kantine die bijdraagt aan de vereniging.

Amstel

Laatst aangepast op 22 mei 2018