Een schoon, heel en veilig terrein bij VV Actief

Sinds jaar en dag heeft VV Actief een prachtig sportcomplex en een accommodatie om trots op te zijn. Helaas zijn er de laatste tijd vernielingen geweest (o.a. aan een dug-out en doelnetten) en treffen we regelmatig troep aan (variërend van plastic flessen tot glas). Dit zijn zaken die absoluut niet op en rond onze velden thuishoren en die we als Bestuur niet willen tolereren.

Het Bestuur heeft daarom het volgende besloten. Wie zich vanaf heden na 22:00 uur 's avonds op het terrein van VV Actief ophoudt, terwijl dat niet is in verband met een aan de voetbalvereniging verbonden activiteit, is onbevoegd daar te zijn. Met de politie is afgesproken dat zij frequent zullen controleren. Wie zich na 22:00 uur onbevoegd op het terrein bevindt, riskeert een flinke boete. Verder wijzen wij er op dat wij wanneer er vernielingen zijn, conform de gedragsregels van onze vereniging altijd aangifte zullen doen van vandalisme.

We rekenen op uw begrip voor deze maatregelen. Wij hopen dat het ons lukt om hierdoor ons sportcomplex schoon, heel en veilig te houden.

Het Bestuur van VV Actief

schone club