Kantineregels VV Actief

1. Er wordt altijd direct afgerekend.
  2. Er mogen geen volwassenen en kinderen achter de bar komen anders dan de mensen die staan ingeroosterd op dat betreffende moment.
  3. Leiders en trainers kunnen koffie of thee krijgen in de kleine bestuurskamer voorafgaand aan, in de rust en/of na afloop van de wedstrijd van hun team.
  4. Bestuursleden van dienst en kantinemedewerkers kunnen koffie of thee krijgen in de kleine bestuurskamer.
  5. Superkantinediensten en bestuursleden van dienst die een dienst draaien van 5 uur of langer mogen ook nog een andere consumptie en iets te eten nemen.
  6. Volwassen scheidsrechters krijgen op kosten van Actief koffie of thee en kunnen in de pauze of na afloop van de wedstrijd nog een andere consumptie krijgen, zoals een flesje drinken. Jeugdscheidsrechters krijgen van het bestuurslid van dienst een consumptiemunt waarmee ze in de kantine drinken naar keuze kunnen halen.
  7. Er wordt geen alcohol verkocht aan jeugd onder de 18 jaar. Op speeldagen van de jeugd wordt er geen alcohol geschonken.
  8. Volgens de regels van de KNVB mogen er geen alcoholische dranken buiten de kantine genuttigd worden (wel op een afgeschermd terras).
  9. Volgens de regels van de KNVB mag er geen glas (glazen flesjes en glazen) buiten de kantine aanwezig zijn (ook niet op een afgeschermd terras).
  10. Er mag op het terras alleen wat worden genuttigd als met schermen o.i.d. wordt aangegeven waar de begrenzingen van het terras zijn.
  11. Bij meningsverschillen of onduidelijkheden beslist het bestuurslid van dienst wat er gaat gebeuren. Ook is het bestuurslid van dienst bevoegd om bezoekers van de kantine, zoals scheidsrechters van de KNVB, consumpties aan te bieden.
Laatst aangepast op 01 mei 2022

Meer in deze categorie: Rooster Gastheer/vrouw van Dienst »