Actief JO11-1 pakt knap 3e plek

Vrijdag 17 juni gingen de jongens van JO11-1 naar Borgfeld, vlakbij Bremen. Zaterdag de 18e deden zij mee aan het E-Junioren Turnier A, de Karl-Schmidt-Cup.

Na een gezellige en korte nacht waren de jongens klaar voor aanvang van het toernooi. De teams werden 1 voor 1 voorgesteld aan het talrijke publiek. Wedstrijd 1 speelden de boys tegen de plaatselijke SC Borgfeld 2, na een moeizaam begin en via een klutsgoal toch verdient geworden, 1-0. De wedstrijden hadden een Spieldauer van slechts 10 minuten en wedstrijd 2 tegen Sportfreunde Sahlenburg bleef, ondanks een paar goede mogelijkheden, bij 0-0 steken.

Wedstrijd 3 in de poule was tegen SG Findorff, de jongens nog steeds goed gemutst, ondanks telkens een pauze van 1 uur tussen de wedstrijden......moeizame pot, maar op karakter en wilskracht een 1-0 overwinning. De laatste poulewedstrijd van de spannende Gruppe B ging tegen de FC Oberneuland, bij winst hadden we plek 1 in de poule.

De jongens speelden een prima wedstrijd en gingen vol voor de winst. Na een snelle voorsprong leken de boys de overwinning over de streep te trekken, maar vlak voor tijd ging de bal helaas op de stip....1-1... teleurstelling alom bij de jongens. Als nr 2 van de poule gingen we spelen tegen nr 1 van poule A: LTS Bremerhaven. Een wedstrijd die we helaas verloren met 1-0, de vermoeidheid begon toe te slaan en ons restte nog een wedstrijd om Platz 3 tegen onze bekende tegenstander: FC Oberneuland, na een opbeurende peptalk van de leiders, speelden de jongens een dijk van een wedstrijd en wonnen deze met 1-0, met plek 3 als eindresultaat, zeer knap!

Bij diverse spelers waren de pijntjes en vermoeidheid verdwenen en bij de prijsuitreiking louter lachende gezichten van JO11-1, HULDE !!
De leiders en begeleiding hebben genoten van jullie inzet en spel, dank voor het gezellige weekeinde!

Verantwoordelijk voor het creëren, bewaken en beheren van de communicatie-platformen waarop VV Actief zich uit.