Commerciële Zaken

De afdeling Commerciële Zaken is verantwoordelijk voor het maken en uitvoeren van het commercieel beleid en het realiseren van de commerciële doelstellingen van vv Actief. De afdeling bestaat uit drie commissies:

Het bestuurslid Commerciële Zaken is verantwoordelijk voor de vertegenwoordiging van de commissies binnen de vereniging. Het algemene e-mailadres van Commerciële Zaken is

Acquisitie & Relatiebeheer

Actief Acquisitie & Relatiebeheer is verantwoordelijk voor het werven van nieuwe sponsoren en onderhoudt de contacten met de bestaande sponsoren.

Sponsorevents

Actief Sponsorevents is verantwoordelijk voor het organiseren van sponsoractiviteiten en -bijeenkomsten (zoals bijvoorbeeld de sponsorbazar, sponsorborrels met gastsprekers, bedrijfsbezoeken etc.).

Het emailadres is

Vrienden van vv Actief

De commissie Vrienden van vv Actief is verantwoordelijk voor het werven van nieuwe vrienden voor de vereniging en voor het organiseren van activiteiten voor bestaande vrienden.

Leden

Roelof Gorter