Kortingsbonnenactie v.v. Actief

Binnenkort start, inmiddels voor de twaalfde keer, de traditionele kortingsbonnen actie van de vv Actief. In het verleden is met de opbrengst van de bonnenboekjes ondermeer een bijdrage geleverd aan het realiseren van het kunstgrasveld, nieuwe kleedkamers, een scorebord, inrichting van de kantine, kleine doelen, zonnepanelen en onlangs de aanleg van een sproei installatie. De kortingsbonnenactie is een initiatief van de leden van de Vrienden van Actief (onderdeel van Commerciële Zaken) waaraan een groot aantal ondernemers uit Eelde/Paterswolde en omgeving, die de vv Actief een warm hart toedragen, deelneemt.

In het bonnenboekje zitten in totaal ruim 80 kortingsbonnen van diverse ondernemers uit Eelde-Paterswolde en omstreken. De meeste kortingsbonnen zijn geldig van 1 maart t/m 30 april 2020. Het bonnenboekjes levert voor alle betrokken: de ondernemers, de v.v. Actief en de kopers van de boekjes, een "win win" situatie op. Met het inleveren van een paar bonnen kan bijvoorbeeld het aankoopbedrag al weer terugverdiend zijn.

De bonnenboekjes worden de komende weken door de jeugdleden van v.v. Actief verkocht voor € 5,- per stuk. We willen jeugdleiders en spelers alvast bedanken voor hun inzet en medewerking. Mocht u de verkopers gemist hebben dan zijn de boekjes ook in de shop van het tankstation Autoservice Paterswolde aan de Hooiweg verkrijgbaar of bij één van de commissieleden. Daarnaast is er een samenwerking met de handbalvereniging aangegaan, zodat we nog meer mensen in Eelde / Paterswolde  kunnen bereiken en ook de handbalvereniging extra inkomsten kan genereren.

Wij willen alle deelnemende ondernemers hartelijk danken voor hun steun en bijdrage en hopen dat de kopers van het bonnenboekje er veel plezier aan mogen beleven.

De vrienden van de vv Actief.

Roelof Gorter, Herman Buiter, Erik Kremer, Henk Scholten