Inzameling nieuw spelmateriaal voor de jeugd. Je kan stemmen t/m 10 oktober.

Beste leden, ouders / verzorgers, vrijwilligers, sponsoren, iedereen die VV Actief een warm hart toedraagt. Wij willen jullie graag nogmaals informeren over de Rabobank Clubsupport actie waarmee wij geld inzamelen voor de aanschaf van nieuw spelmateriaal voor onze jeugd.

Leden van de Rabobank mogen jaarlijks een deel van de winst verdelen over verenigingen en stichtingen in het werkgebied van de bank. Dat is in één zin Rabo Clubsupport. Rabobank geeft haar leden de gelegenheid om te stemmen op organisaties die ze een warm hart toedragen. Daarmee vloeit een deel van het resultaat daardoor terug in het verenigingsleven en dat is winst voor iedereen. Met de Rabo ClubSupport actie is elke stem geld waard! Kunnen wij op jouw stem rekenen?

Hoe kan je stemmen?

Om te kunnen stemmen moet je lid zijn van de Rabobank. Lid worden kost niets. Je kunt lid worden als je een rekening hebt bij de Rabobank. Aanmelden kan via https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/lid-worden

Stemmen kan tot en met 10 oktober.

Vanaf 27 september ontvang je bericht van de Rabobank met daarin een persoonlijke code. Hiermee kan je 5 stemmen uitbrengen, maximaal 2 stemmen per vereniging of organisatie. Je kan ons vinden onder "Voetbalvereniging Actief". Stem zo snel mogelijk maar uiterlijk op 10 oktober. 15 oktober horen we dan hoeveel we van de Rabobank mogen ontvangen voor de aanschaf van nieuw spelmateriaal voor onze jeugd.

Namens VV Actief alvast hartelijk bedankt voor jullie stemmen!

Commerciële Zaken
VV Actief