Albert Heijn Paterswolde verlengt hoofdsponsorschap VV Actief

PATERSWOLDE: Afgelopen donderdag werd onder het toeziend oog van twee fanatieke supporters het hoofdsponsorschap van de VV Actief verlengt. Danielle Oosterhof tekende namens de Albert Heijn Paterswolde en Henk-jan Pieters namens de VV Actief, een contract voor drie jaar. Daarmee zal de Albert Heijn ruim 25 jaar verbonden zijn aan de vereniging. De ambities tussen de Albert Heijn en de VV Actief vertonen vele overeenkomsten volgens Danielle Oosterhof, beide partijen zijn lokaal sterk betrokken en hebben de drive om maximaal te presteren. Het eerste is kampioen geworden en zal vanaf volgend jaar weer in de derde klasse gaan spelen. Wij zijn trots dat wij met het verlengen van het contract ook weer een bijdrage leveren aan de sportieve ambities van de grootste vereniging uit Eelde Paterswolde.

Commerciële Zaken