Beste verkopers bonnenboekjes 2018

De Vrienden van Actief verzorgt al 10 jaar de bonnenboekjesactie. Als het boekje klaar is, ongeveer rond half januari, worden de bonnenboekjes door de jeugdleden van VV Actief verkocht. Gemiddeld worden de laatste jaren een 1000 boekjes per seizoen verkocht. In het boekje zitten 70 tot 80 kortingsbonnen van ondernemers uit Eelde Paterswolde en enkele zelfs van buiten Eelde.

De beste verkopers van de boekjes waren dit jaar:

Björn van Deelen, Rutger van Dijk, Thijs Kremer en Daniek Kremer.

Ze werden uitgebreid gefeliciteerd en getrakteerd op een aantal cadeaus!. Ook willen wij alle andere jeugdleden bedanken voor het verkopen van de boekjes!

Ieder jaar zullen we in de periode van half januari tot en met eind februari een beroep doen op alle jeugdleden om weer boekjes te verkopen. De beste verkopers worden ieder jaar in het zonnetje gezet.

Dus in 2019 maak ook jij weer kans op de titel 'Topverkoper'!

Lid worden van de Vrienden kan natuurlijk ook. Meer informatie staat op onze website.

Laatst aangepast op 17 december 2018