Stem op je club om samen doelen te bereiken!

Rabobank Assen en Noord-Drenthe draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen. De bank stelt € 150.000 (inclusief btw en schenkingsrecht) beschikbaar! Natuurlijk doet VV Actief mee aan de Rabobank Clubkas Campagne.

Oproep aan alle leden
Het is voor VV Actief belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor onder andere trainingsmaterialen. Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie en vrienden stemmen op VV Actief tijdens de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Assen en Noord-Drenthe. Kijk voor meer info over de Rabobank Clubkas Campagne op www.rabobank.nl/assen-nd. Bedankt voor jouw steun!

Stemmen
Van dinsdag 4 t/m woensdag 19 september 2018 mogen leden van Rabobank Assen en NoordDrenthe drie stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van € 150.000 (inclusief btw en schenkingsrecht) te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Wij ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is.

Laatst aangepast op 21 september 2018