Teampagina's veranderen

We hebben onlangs gekozen om diverse gegevens via Sportlink te tonen. Sportlink wordt door de KNVB en de verenigingen voor onder andere de ledenadministratie en wedstrijd-administratie. Een resultaat hiervan was eind vorig seizoen al zichtbaar: het wedstrijdprogramma. De volgende stap is het presenteren van de teaminformatie.

Via het menu kun je per leeftijdscategorie naar de teampagina's toe gaan. De informatie die je daar ziet komt nu rechtstreeks vanuit Sportlink. Momenteel mis je nog programma-informatie omdat deze nog niet bekend is. Tevens zie je de teamleden die conform de persoonlijke instellingen getoond of afgeschermd worden.

Gedurende het seizoen zullen we nog een aantal van dit soort ontsluitingen gaan realiseren.