Draag een nieuwe sponsor aan en ontvang tot € 50,- korting op je contributie!

Sponsors zijn voor iedere vereniging van groot belang, zo ook voor VV Actief.  Sport in de vorm van een gezonde voetbalvereniging kan op die manier gekoppeld worden aan het bedrijfsleven. Uitgangspunt is om een win-win situatie te creëren die de sponsor, alle leden en uiteindelijk de gehele vereniging ten goede komt. Om VV Actief verder te laten groeien blijven wij opzoek naar nieuwe sponsors.

Ook dit seizoen hopen wij dat iedereen weer mee wil helpen om nieuwe sponsors te vinden. En het mooie is dat niet alleen de vereniging (wij met elkaar dus) er iets voor terug krijgt, maar dat iedereen die een nieuwe sponsor aandraagt tot € 50 korting kan krijgen op de contributie.*

Ken je iemand die sponsor wil worden van VV Actief? Stuur dan een email naar  Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact op met jou en de potentiele sponsor. Meer informatie over sponsor mogelijkheden bij VV Actief kan je vinden in onze digitale sponsorbrochure.

Bestaande sponsors
Gelukkig hebben wij al veel bedrijven die onze vereniging al steunen. Ben je benieuwd welke dit zijn? Bekijk dan het sponsoroverzicht op onze website. Deze sponsors steunen onze vereniging. Steunen jullie de sponsors?

* Deze actie loopt tot 31 december 2019. Korting is eenmalig per NIEUW afgesloten sponsor contract. Een sponsor is minimaal drie jaar aan Actief verbonden. Bordsponsor ben je al vanaf €300,- per jaar, exclusief BTW.

Laatst aangepast op 24 september 2019
Commerciële Zaken