E4 Kampioen in de laatste competitie wedstrijd

Met nog 1 wedstrijd te gaan in de competitie stond Actief E4 op punten gelijk met ONR E2 maar hadden we 8 doelpunten voor. Actief moest uit tegen de nummer 3 op dat moment BeQuick (altijd lastig). ONR moest ook nog 1 wedstrijd  spelen op het zelfde tijdstip tegen de laatste in het rijtje; Peize E3. Dit waren de ingrediënten vooraf waarbij we wisten dat het allemaal erg dicht bij elkaar zou komen.

Via een “Whatsapp Hotline” werden we op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen op het andere veld, zo bleef het spannend bij 2 wedstrijden tegelijk. Actief moest in elk geval winnen want dat zou ONR op voorhand ook wel gaan doen.

BeQuick was niet van plan de wedstrijd zomaar uit handen te geven en kwam vrij snel op een 1-0 voorsprong. Het was Actief dus direct duidelijk dat ze gas moesten geven. We maakten de 1-1 en de 1-2. Maar telkens als we op voorsprong kwamen tikte het gevaarlijk BeQuick weer de gelijkmaker binnen tot een stand van 4-4. Via de Hotline kregen we de stand door uit Peize 0-5 met nog een kwartiertje op de klok.. zinderingen gingen door het publiek het zal toch niet zijn dat..

Actief scoorde de 4-5, was dit genoeg?? Op het andere veld klonk het eindsignaal Peize-ONR 0-9 nu lag het wel heel dichtbij elkaar we hadden toch nog 1 doelpunten nodig! Als in een thriller. Gelukkig scoorden we de verlossende 4-6 en zelfs de 4-7 in de laatste minuten van de wedstrijd. E4 heeft het voor de leeuwen weggehaald, hulde voor deze jongens!

Een zeer tevreden en trotse staf, Lenard Stoutjesdijk, Julius van Hilst en Jan Lieben.

E4:

Tim Wolters, Youssef Elzrka, Pieter Stoutjesdijk, Arvid Annyas, Milan Pasveer, Luuk de Wit, Jurgen Braam ,Twan Lieben, Jayjay Jordan.

Laatst aangepast op 03 juni 2016

Verantwoordelijk voor het creëren, bewaken en beheren van de communicatie-platformen waarop VV Actief zich uit.