Hoe kan ik een wedstrijdverslag plaatsen?

Een levendige website staat en valt met de aanlevering van leuke stukjes. Vroeger noemden we dat kopij en werd het geplaatst in het clubkrantje via stencilmachines, inkt en Tipex op vermorzelde bomen.

Vooral wedstrijdverslagen worden node gemist en zijn zeer welkom! Voor diegenen die reeds wedstrijdverslagen maken. Dank, dank, dank en hulde!

Foto’s en afbeeldingen zijn welkom, maar complete fotoverslagen plaats je bij voorkeur op Google, Flickr of soortgelijk. Deze nemen namelijk veel serverruimte (opslagruimte) in beslag, kost voor ons dan geld en dat zie je weer terug in een eventuele contributieverhoging.

Teams kunnen zelf verslagen plaatsen. Hiervoor heeft de leider of trainer een inlogcode en uitleg gekregen. Iedereen betrokken bij het team mag de inlogcode gebruiken! Eventueel mogen verslagen ook gemaild worden naar en plaatst de webmaster het verslag.

De verslagen worden gescreend op fatsoen. Het gebruik van scheldwoorden of het afbranden van personen is ongepast.