Kortingsbonnenactie weer van start

Binnenkort start al weer voor de negende keer de inmiddels traditionele voorjaar kortingsbonnenactie van VV Actief, waarvan de opbrengst volledig ten goede komt aan de realiseren van een overdekte tribune bij het hoofdveld.

In het verleden hebben we met de opbrengst van de bonnenboekjes al een bijdrage kunnen leveren aan het realiseren van het kunstgrasveld, nieuwe kleedkamers en het scorebord. In 2013 is geld beschikbaar gesteld voor de inrichting van de kantine.

De kortingsbonnenactie is een initiatief van de leden van de Vrienden van VV Actief (onderdeel van Commerciële Zaken) waaraan een groot aantal ondernemers uit Eelde/Paterswolde/Eelderwolde, die onze vereniging een warm hart toedragen, deel neemt.
Om deze actie succesvol te laten verlopen hebben wij net als voorgaande jaren hulp nodig. De afgelopen jaren hebben we de bonnenboekjes verkocht via de jeugdleden. Dit is zeer goed bevallen. De meeste teams hebben fantastisch meegewerkt. Uiteindelijk heeft de actie in de laatste twee jaar ongeveer € 10.000,- opgebracht.

Dit jaar willen we weer ieder jeugdlid vragen om weer zoveel mogelijk boekjes te verkopen aan familie, vrienden, kennissen, buren etc. (“C,B en A junioren minimaal 2” en “F, E en D junioren minimaal 3”). Meer verkopen mag natuurlijk altijd.
De top-verkopers worden dit jaar extra in het zonnetje gezet met twee bioscoopbonnen.

Een boekje bestaat uit een groot aantal aanbiedingen waarop vanaf 1 maart a.s. korting verstrekt wordt bij de betreffende ondernemer. Het is dus de bedoeling om een compleet boekje ad € 5,- aan de man/vrouw te brengen. In februari 2016 zullen de boekjes persoonlijk door de leden van de Vrienden van VV Actief aan de leiders van de verschillende jeugdteams verstrekt worden.

Indien iemand meer boekjes wil verkopen juichen we dat uiteraard alleen maar toe. Want dan wordt jij misschien wel die topverkoper en sleep jij twee bioscoopbonnen in de wacht. Jij of je leider kan hierover contact opnemen met een lid van de Vrienden van VV Actief. Iedereen heeft dan vervolgens tot vrijdag 11 maart 2016 de tijd om zoveel mogelijk bonnenboekjes te verkopen.

Op vrijdag 18 maart 2016 wordt van de leiders verwacht dat zij de opbrengst van de verkoop (en eventueel niet verkochte boekjes) tussen 19.30 - 20.00 uur in de kantine van de voetbalvereniging komen afrekenen c.q. inleveren bij Marcel Wietzes, de penningmeester van de Vrienden van VV Actief. De leiders kunnen het geld en de overgebleven bonnenboekjes ook eerder persoonlijk inleveren bij Marcel Wietzes (schultenweg 15) of bij één van onderstaande personen.

Uiteraard hopen wij dat het aantal niet verkochte boekje nul zal bedragen. Indien je nog vragen hebt of een geweldig idee hebt, kun je je wenden tot één van de leden van de Vrienden van VV Actief.
Wij rekenen op jullie medewerking en zeggen jullie op voorhand al onze dank toe!

De Commerciële Commissie van de v.v. Actief,
Herman Buiter 3090602