Nieuwe Bordsponsor Bloem & Zo

Pieter Uffen van Bloem & Zo met Hans Meijer van v.v. Actief Pieter Uffen van Bloem & Zo met Hans Meijer van v.v. Actief

Eind 2015 hebben wij een nieuwe sponsor mogen begroeten binnen onze vereniging Bloem & Zo.

Bloem & Zo Eelde is een vernieuwde winkel aan de Hoofdweg 21 in Eelde. Bij Bloem & Zo kunt u terecht voor snijbloemen, kamerplanten, potterie, lifestyle-en cadeauartikelen.  Ook verzorgt Bloem & Zo bloemstukken voor rouwwerk. Dagelijks worden er verse bloemen gehaald van de veiling, en worden hiervan diverse boeketten gemaakt. Kortom laat u verrassen door het ruime assortiment van verschillende artikelen die uw interieur compleet maken. Wij wensen namens  v.v. Actief , Pieter Uffen en zijn team van Bloem & Zo veel succes in de toekomst en danken hem voor het vertrouwen in de vereniging.

Commerciële Zaken