WELKOM AUTO LANING

Monique en Harry van Auto Laning met Dennis Dekker Monique en Harry van Auto Laning met Dennis Dekker

Afgelopen week hebben wij een nieuwe kleedkamersponsor mogen begroeten binnen onze vereniging. Het gaat om Auto Laning van Harry Laning en Monique. Harry en Monique zijn anderhalf jaar geleden begonnen met hun eigen garagebedrijf tegenover het Vliegveld in Eelde. Na jarenlang in de garagebranche actief te zijn geweest was Harry toe aan een nieuwe uitdaging wat resulteerde in een eigen bedrijf met een mooi en overzichtelijk pand aan de Burg. J.G. Legroweg 64C in Eelde. Wij als Voetbal vereniging Actief danken Harry en Monique voor het vertrouwen in onze vereniging en wensen Auto Laning veel succes in de toekomst.

Commerciële Zaken