Waarschuwing
  • JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 874 niet laden

Stem op Marjan of Ronny als clubheld

Vrijwilligers spelen een onmisbare rol in de amateursport en daarmee in de maatschappij, clubhelden zijn het! Hoogste tijd om die vrijwilligers in het zonnetje te zetten door middel van de Verkiezing Clubhelden van de amateursport! De verkiezing vindt plaats in iedere gemeente van Nederland. Per gemeente wint er een clubheld met de beste gemiddelde waardering (wel minimaal 50 stemmen nodig) en een clubheld met de meeste stemmen. Ook clubhelden van kleinere clubs kunnen dus een titel winnen!

De verkiezing vindt plaats van 14 maart 2015 tot en met 26 april 2015 in iedere Nederlandse gemeente. Er zijn minimaal 50 stemmen nodig om een titel te kunnen winnen. Na 26 april worden naast de clubhelden die gemeentewinnaar zijn geworden ook de provinciale winnaars bekend gemaakt. Tijdens de Award Uitreiking ontvangen de provinciale winnaars een Award en maakt een vakjury bekend welke clubheld de landelijke winnaar is.

Voor VV Actief zijn Ronny Kamphuis en Marjan van Nuland genomineerd. Stemmen kan op de site van adclubheld.nl want als één van beide wint dan wint de club € 25.000!!!!

Tijdens de Award Uitreiking ontvangen ook de drie sportverenigingen die hun clubheld op de meest creatieve, ludieke manier in het zonnetje hebben gezet een prachtige Award. Heb je zelf een leuke actie gehouden? Laat het ons weten via