Actief 1

Na de teleurstellende nederlaag afgelopen zondag thuis tegen Annen (1-2) krijgt Actief te maken met een nieuwe uitdaging. Aanstaande zondag moeten we voetballen uit tegen Hodo. Deze ploeg staat met 19 punten en 2 wedstrijden minder gespeeld vlak onder Actief, dus wederom een zeer belangrijke wedstrijd!

Positief is de bezetting van de selectie....Tristan Smits is na een eerder verwachte schorsing (7 wedstrijden) per direct vrijgesproken door de KNVB. Dit mede dankzij het aanleveren van foto materiaal (bewijs) van een oplettende supporter welke achter het doelgebied stond (nog dank daarvoor !). Ard Laning is weer hersteld van een knie blessure, Jansen lijkt weer fit en met aanwinst Marc Wielenga lijkt het ook prima te gaan. Wel moet Slijfer wederom Spijkerman missen in verband met vakantie maar Andries was tevens ook geschorst.

Voor deze wedstrijd is er een bus beschikbaar gesteld welke om 12.00 uur vertrekt vanaf het sportpark v.v. Actief. Aanmelden kan nog steeds bij de leiders van Actief 1 (zie website) of direct even bellen : 06-24996171 Erik Bont . Laten we hopen op een beter resultaat dan afgelopen zondag en mogelijk tot dan.

Namens Actief 1

Laatst aangepast op 18 maart 2015